بوی پیری

» چگونه بوی پیری ندهیم؟

زمان می گذرد و ما همه به مرحله ای می رسیم که به عنوان یک فرد کهنسال، نشانه هایی از خستگی عضلات، چین و چروک در پوست، عوض شدن صدا و تغییر بوی بدن و …  را در خود می بینیم.گاهی با این دیدگاه به خود می نگریم که دیگر فرسوده شده ایم و  قوای بدنی ما تحلیل رفته است و دیگر مثل دوران جوانی نمی توانیم به انجام هرکاری اراده کنیم. از این حالت افسرده می شویم و در خود فرو می رویم و احساس می کنیم که بوی پیری گرفته ایم و منتظر آن روز می شویم.

اما گاهی وقتها مغز خود را به چالش می کشیم و به آن پیام می دهیم که هنوز می توانیم مثل دوران جوانی فکر کنیم و فعال باشیم.

در این حالت به چین و چروک های خود به چشم یک گنجینه نگاه می کنیم و می گوییم برای این چین و چروک ها کلی زمان هزینه کرده ام و آنها را به آسانی بدست نیاورده ام. چه بسیار سعی و خطاها  کرده ام و چه بسیار تجربه های گرانبها اندوخته ام.

می دانیم که بهای این تجربه ها کم نبوده است.

در این صورت پیری برایمان فرایند ارزشمندی خواهد بود. اما نمی توانیم تحلیل قوای جسمانی، ضعف حافظه، بی حوصلگی و خستگی ناشی از گذر زمان و  عارضه های پیری را ندید بگیریم و غیر منطقی فکر کنیم.

این واقعیت با قدرت تمام بر ما آشکار می گردد و بهتر است که ما این واقعیت را به خوبی درک کنیم و بهترین راهکارها را برای روبرو شدن با مسائل و مشکلات این واقعیت به کار ببریم.

با بوی پیری مقابله کنیم

چگونه یک کهنسال جذاب باشیم؟

 در این مقاله روشهای جذاب بودن یک سالمند مرد و یک سالمند زن را به طور جداگانه بررسی می کنیم و راهکارهای جذاب و موثری را پیشنهاد می دهیم. در این مقاله و مقاله های بعدی حتما با ما همراه باشید.

لازم به ذکر می باشد که معیار سنجش  ما از تعریف جذابیت یک فرد سالمند، میزان جاذبه رفتاری و ظاهری او در یک گروه جوانتر می باشد.

یعنی یک پدر و یا یک مادر، گذشته از اینکه پدر و مادر است و به هرحال عزیزترین فرد برای فرزندش می باشد، چگونه به عنوان یک فرد، انسان جذابی برای آنها باشد و همه از حضور آنها در شعف و شادی و نشاط باشند.

در مقالات بعدی در خصوص رفتار و  ظاهر هر دو گروه زن و مرد سالمند صحبت خواهیم کرد. اما در این مقاله بحث اصلی ما بر روی بوی بدن آنها می باشد.

» چگونه با عطر خوش زن، بر بوی پیری غلبه نماییم ؟

بوی پیری برای همه آشناست

بوی پیری برای همه آشناست!

با بالا رفتن سن انسانها، علاوه بر تغییرات فیزیکی و بیولوژیکی،  بوی بدن نیز تغییر می کند و به عبارتی بوی پیری بر بدن ما چیره می گردد.  برای بهتر شناختن این بو، می توانید هنگامی که مادر بزرگها و پدربزرگهایتان را در آغوش می گیرید آن را استشمام کنید و جالب اینکه همه مادربزرگها و پدربزرگها در بخشی از این بو وجه اشتراک دارند. این بوی مادر بزرگ و پدربزرگ، بوی سالمندی است.

البته گاهی اوقات این بو، احساس امنیت را در ذهن ایجاد می کند. اما گاهی اوقات این بو ما را خسته می کند و حس بد کهنگی، خستگی، بی اشتیاقی، بی نشاطی و در کل بوی پیری را ایجاد می کند.

ما برای مقابله با بوی پیری چه باید بکنیم؟

به خوبی می دانیم که سالمندان با توجه به سن خود دارای فعالیت های مشابهی هستند و حتی فعالیت ها و متابولیسم مشابه بدنی آنها منجر به این بوی بدن مشابه در همه آنها می شود، اما ما به عنوان یک پدر بزرگ و مادربزرگ باید این حس را به اطرافیانمان بدهیم که ما افرادی سرحال و قبراق هستیم و هنوز بوی جوانی می دهیم.

گفتیم بوی جوانی و حالا بهتر است که بهترین ترفند را بکار ببریم و آن الگو برداری از عطرهایی است که جوانان به خود می زنند.

ما باید در این الگوبرداری بسیار هوشمندانه عمل نماییم و عطری را انتخاب کنیم که مناسب شان و شخصیت ما باشد.

در واقع آن عطر مورد علاقه جوانان را انتخاب کنیم که آنها می خواهند با آن شخصیت کلاسیک تر، عاقلتر و مدبر تری از خود نشان دهند.

مرد سالمند با بوی عطر جذاب

راز عطر جاذبه برای یک سالمند آقا!

یادتان باشد شما به عنوان یک سالمند آقا، وقتی که می خواهید از عطر خوش خود مطمئن شوید، باید نظر یک خانم با مشخصات ذیل را در خصوص بوی عطر خود سوال کنید:
– حدود سن این خانم ۴۰ تا ۴۵ سال بوده و قطعا در این مدت عاشق شده است.
– بسیار شیک پوش است.
– عاشق عطر و شهر پاریس است.
– سفر بسیار رفته است.
– عاشق طبیعت است.
– مهربان و پر از شور و شوق زندگی است.

اگر این خانم عطر شما را تایید کرد و با هیجان گفت که به به عجب عطر خوبی! بدانید که راه را درست رفته اید و عطر خود را درست انتخاب کرده اید.
مطمئن باشید که عطر مجوز گرفته شده توسط این خانم، توسط هر انسان دیگری دلپسند خواهد بود.

» آشنایی با خلق و خو و آرزوهای سالمندان

انتخاب عطر جذاب برای مردان سالمند

میانبر برای یافتن عطر جاذبه!

اگر بخواهیم جواب مسئله شما را با بالاترین احتمال انتخاب درست بگوییم عطر AZZARO می باشد.

عطر پیشنهادی عالی برای مردان سالمند

عطر پیشنهادی ما برای سالمندان آقا که هم خانمهای شیک آن را بپسندند و هم آقایان جنتلمن، عطر Azzaro pour Homme می باشد. این عطر رایحه ای گرم، تلخ و ماندگاری بالا دارد و برای استفاده در مهمانی های شبانه در شب های سرد زمستانی خلق شده است.
چرا این عطر را برای سالمندان مرد نازنین پیشنهاد می دهیم؟
از آنجا که دوره سالمندی یک فصل سرد در زندگی ما است، این عطر که مخصوص شب های سرد زمستانی است و حسی سرشار از فریبندگی، جذابیت و دلربایی را با خود به همراه دارد می تواند انتخاب شایسته ای برای این نازنینان باشد .
اگر تجربه استنشاق این عطر را داشته باشید متوجه می شوید که این عطر با رایحه ی گرم و تلخ که محصول ترکیب عطرهای چرم، هل، سرو کوهی، خزه و رازیانه می باشد، تقریبا مورد پسند همه طیف های سنی آقا و خانم می باشد.
و وقتی که شما به عنوان یک پدربزرگ فرزندان و نوه های جوان خود را در آغوش می گیرید، اولین حسی را که شما به آنها می دهید ، حس اشتیاق بیشتر برای در آغوش کشیدن شما به دلیل عطر خوش بدنتان می باشد و دومین حس را به خودتان می دهید و آن حس، حس ارزشمندی بیشتر شما است. چون که آنها شما را با اشتیاق بیشتر و با زمان طولانی تری در آغوش گرفته اند.
زیرا که شما بوی جوانی می دهید، بوی سرزنده بودن، بوی نشاط و زندگی!
پس آقایان خوش عطر و جذاب، به خودتان AZZARO بزنید و عکس العملهای جوانان اطراف خودتان را بررسی کنید. بعد اینجا برای من کامنت بگذارید و یک آفرین به من بگویید.

در مقاله بعدی در خصوص پیشنهاد عطری که غلبه بر بوی پیری سالمندان زن نماید را صحبت خواهیم کرد

 

دوست عزیز شما می توانید این مقاله را به صورت صوتی از طریق فایل زیر گوش بدهید.

  • مقاله برای شما مفید بود؟
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
4.88 (8 رای)

اگر مقاله برای شما جذاب بود لطفا به اشتراک بگذارید .

رسانه های اجتماعی برای سالمندان
» رسانه های اجتماعی برای سالمندان و تاثیرات آن در زندگی شان
تاثیر ویتامین e در آلزایمر سالمندان
» آیا مصرف ویتامین E در روند فراموشی سالمندان تاثیر گذار است؟

پاسخی را بگذارید

3 × چهار =

مهرمندان در شبکه های اجتماعی

Instagram
Telegram
تاثیر ویتامین ای بر پیری

جدیدترین مقالات

فهرست